Boston Gurkan<3

då va hon här, tjejen som jag spenderat mesta delan av min ungdom med!! hon står i duschen!! konstigt de va, vi kramades lite, sen såg jag att hon har inte förändrats mkt, efter ca 1 minut så kändes de som att vi aldrig varit ifrån varandra, häftig känsla faktiskt!! snart blir de väll sova ett par timmar, sen tänkte jag ta henne down town för frukost!! mysigt, imon kväll kanske vi hänger runt lite med vänner men inte så länge för på lördag blir de CHICAGO :D:D:D:D kan knappt vänta, längtar så! sen blir de lite fest på lördag kväll. på söndag planerar vi massage på ett ställe där dom tar 25$ för en timmas massage!! ska bli underbart!! men kan inte fatta att det verkligen va såååå himla längesen vi sågs sist!!! 
kan tänka mig att vi kommer säga godnatt men komma på mer och mer att prata om!! blir nog en sömnlös natt, men det är de värt! vi får planera massa inför vår San Fracisco/Vegas/grand canyon resa :D:D planera våra dagar lite!!! men de bästa av allt är att vi båda är 21 när vi åker :D:D vi kommer ju va fulla hela tiden :D ska bli skönt med semester när vi åker!!! 
längtar så till hon får träffa min underbara Lily GaGa!! hon är verkligen den sötaste varelsen på jorden! 
man kan ju inte vara annat än stolt när man går runt med henne!! skryter om henne med :D hihih
har shoppat massa nya kläder till Theo, kunde inte låta bli, men lily blev så himla svartsjuk så jag köpte två nya baddräkter till henne!!! sjukt söööta! de är hon mer än värd, min lilla prinsessa <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0