Måndagen den 18 = otursdag!!

hela denna dagen va till en början perfekt!! tills min värdpappa kom hem och sa att dom sa i tidiningen att de va den mest deprimerande dagen på året. vilket jag inte höll med om alls. tills: hundvalpen skötte sina behov på heltäckningsmattan, Mclean inte ville lyssna längre, Lily ville inte sova, säkerhetsgrinden gick sönder (vi vet inte hur), hela garage dörren rasade när jag tryckte på knappen för att öppna som vi alltid gör! lampan i garderoben och garaget gick sönder och paulas batteri i hennes bil va utladdat! kände typ nu åker jag hem! men men vad gör man, allt detta hände sent på kvällen med! skooooj!! hoppas denna dagen blir bättre,v förutom att jag va hos doktorn med Lily igen hon fick tre sprutor och nu sover hon. hoppas jag inte bryter benen eller nått på the JCC idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0