California :D

snart åker vi till flygplatsen :P kommer bli jobbigt att flyga så länge med lillen, men men hoppas det går bra :) problemet är att hon har börja gå eller springa kanske jag ska säg så de e svårt att hålla henne stilla. men de ska bli mysigt att sova med henne i min famn, jag älskar henne så mkt. kommer inte kunna lämna henne, ska nog kidnappa henne hem i min resväska ;) eller klona henne kanske! får se vilket jag väljer! idag ska paula köpa våra biljetter till Dallas :)åker 26e feb och kommer hem 1a mars :D:D kommer inte sakna Indy, ska bli skoj att se nått nytt :D:D Colts världens bästa fotbollslag gick vidare till superball så näst nästa helg är finalen, och själv klart kommer vi vinna, New Orleans Saints har inte en chans mot Colts indianapolis !!!!!!!! har lärt babyn att säga go colts!! iaf nu ska jag packa blöjjor !! muchos besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0