14 januari




heej!!!
har en väldigt dålig vecka, är lite småsjuk. men Lily är jätte sjuk. hon är alltid så glad, nu gråter hon hela tiden. hon vill inte sovsa eller nått bara om hon sover gemte mig så just nu ligger hon igemte mig i min säng och sover. hon är den sötaste ungen i världen. va hos docktorn med henne igår pga väldig hosta plus att hon spydda har feber och andas tugnt. visar sig att hon har en stor inflamation i örat, så hon är på medicin nu vilket gör henne trött med. dom sa även att dom va rädda för svin influensan så vi måste hålla koll på om hon kissar vilket hon inte gör så mkt, så jag är väldigt orolig över henne nu! och när jag körde henne hem från läkaren igår så ville jag inte att hon skulle somna i bilen för hon blir så upprörd när hon vaknar så jag föröskte få henne att inte somna rätt vad de e så sluter hon ögonen och jag börjar prata mer och kittla henne. hon vaknar inte. lily vaknar så fort man vrider om nykeln, men nej, jag skakade hennes ben allt till slut vaknade hon men det va de läskigaste som hänt. de e fan ta mig första gången jag vill att en baby ska skrika hela vägen hem. Och hon är den viktigaste personen för mig. finns inget som jag bryr mig mer om. men hon känns som min egna med.

va på bio igår med några vänner. såg "its complicated" väldigt rolig film=) försov mig som vanligt dock. men men babyn sov ändå så. förra veckan va skoj va på fest  på måndagen, den vasådär men okej=) på onsdagen va jag på en riktigt rolig fest. på fredagen va jag på en mindre rolig, alla röker här innomhus med så får så ont i huvudet. kan inte fatta vad dom tycker är så skoj. dom blir bara sega och fattar ingenting. ibland blir dom roliga men inte i fredags iaf!!! på lördagen kollade vi film med några au pairer va skoj=)


ikväll är det greys anatomy och private practis i ett långt avsnitt tillsammans :D:D längtar:D så jag har en dejt med min hostmom :D:D



Jag och Paula






Jag och min familj på color me mine:D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0