hemma från California!

jag älskar california, hoppas jag kan resa runt där snart igen. måste iaf till LA och San Fransico :D hade en underbar vecka med Lily och Amie, jag va ute och gick i solen varjedag med Babyn ville verkligen utnyttja tiden i solen innan de va dags att åka hem till kalla kalla Indianapolis!!!! men men de va roligt att träffa stuart Mclean och Paula igen, märkte hur mkt jag hade saknat dom först när jag kom hem! ska till Dallas den 26 feb - 1 mars så de ska bli skoj. och ska försöka åka till Chicago igen nästa helg. jag vill verkligen bara resa nu. uppleva så mkt som möjligt under mitt år här, vill inte ångra nått.

kom å tänka på när jag kommer hem kommer allt vara så annorlunda, folk kommer flytta till andra städer för plugg. jag flyttar kanske till gbg så jag kan umgås med min syster! men mening är bara att det kommer aldrig vara som förr igen för alla kommer förändras så mkt, opch jag önskar jag tog vara på min tid bättre!! kommer sakna alla tjejkvällar vi haft!! alla roliga studen, komfen, balnen studenten stenstorp!!! men vi får hålla fast vid våra fina minnen.

när jag va i California fick jag en känsla av Italien ?? vet inte vf men de va nått som gjorde att jag tänkte på minnen från italien och jag trodde det skulle göra mig ledsen men det gjorde det faktiskt inte, gjorde mig bara glad för det känns som jag upplever samma minnen igen fast bara jag med min Lily! men men mamma, pappa, hannah, joel, morfar, bettan, kjell, gillbergs hoppas ni gillar paketen ;)






tänk att de kan se ut såhär i januari :D



min prinsessa <3

Kommentarer
Postat av: Pauline

Det är klart att vi ska fortsätta ha våra tjejkvällar när du kommit hem! Klart att mkt kommer att ha förändrats, mkt förändras på ett år. men våra tjejkvällar.. nej nej det är klart att vi ska fortsätta ha dem! dem kommer aldrig ta slut! :) Tänker på dig här hemma! <3

2010-02-04 @ 01:43:26
Postat av: Sara S

Vad har du för lösen på bdb fröken?? Vill snoka;) Puss love<3

2010-02-17 @ 15:01:01
Postat av: Sara

skol lösenordet om du minns :P annars säger jag på skype nästa gång vi skypar :)

2010-02-18 @ 05:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0