Torsdag

Torsdag idag, alltså fredag imon och det betyder New Moon premiär :D jag och min host mom är helt uppspelta vi kan knappt vänta. vi har precis kollat på greys anatomy och privete practis :D det va väldigt bra idag, men nu får vi vänta två veckor tills nästa avsnitt för nästa helg är thanksgiving så det är inställt då =( men dom bra nyheterna är att det kommer gå mkt Football :D go coooolts :D jag pratade med jennie idag och hon berättade att alla är okej och det är bra där hemma och det betyder otroligt mkt för mig. om ni där hemma mår bra så är jag lycklig :) åhh föresten det gick bra idag när jag lämnade tillbaka nike skorna :D dem beställde nya boots till mig och drog av 10 dollar :P det ni ;)
Aja nu ska jag sova. Mamma jag ringer er på lördag eller söndag jag saknar er, vi har inte pratat på länge nu =(
natt



En morgon med mkt skratt och bus som slutade med ett långt bad :) My silly Lilÿ <3





I just Cant stop Kissing u my Lily Boooooo

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad tyckte du om New Moon?

Du måste lägga ut bild på bootsen när du fått dem så man får se hur snygga dom är:D

Hoppas du har de bra Sara.. Pusspusspuss<3

2009-11-24 @ 22:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0