the new moon

så har man världens bästa host mom som bjuder en på premiären med colombian vännen:)
idag har det varit jobbigt med bäbisen, hon har varit väldigt frustrerad:/ vet inte riktigt vad det e med henne, jag tror hon börjar bli sjuk stackarn. men det e underbart hur hon har knytit an till mig fort. jag va över hos paula, jag tog upp hennes baby i famnen för han e såå söt och hon blev så avundsjuk, hon började gråta direkt haha som vi skrattade, hon e så söt. Mclean är helt underbar med, har fått teckningar av honom, en som det stog "Sara is a star to me" och en "I Love Sara, Love Mclean". funderar på att ta honom på bio i helgen.
festen i fredags va skoj, väldigt mkt folk och alla vill veta vart man kommerifrån och allt. americanarna älskar vår dialekt. ;) kl är halv ett nu kom precis hem från natt shopping:P underbar är det :P
jag vet att dem flesta fått kort hem, jag har inte skickat till alla riktigt än ska skriva när jag får tid och inte glömmer. undrar om gamletull har fått sina. det borde ni has fått :)
åker till atlanta för thanksgiving från 25 till 28e :) ska bli skoj:P

nu ska jag sjuka in :) PussNatt

Kommentarer
Postat av: Sara

2009-11-11 @ 18:05:02
Postat av: Sara

Påtal om kort så är min nya adress Stålgatan 39 30251 för jag vill också få kort såklart:):) Och så måste du ge mig din adress så man kan skicka den lilla julklappen... LOVE YOU

2009-11-11 @ 18:07:06
Postat av: Anonym

Låter rolig, kram Joel och Mamma!!!! :D

=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)

2009-11-11 @ 22:06:23
Postat av: saraethoren

skicka inga julklappar det är jättedyrt, skicka ett kort isf:) vi tar allt sånt när vi ses <3

2009-11-11 @ 23:27:17
Postat av: alexandra sundwall

jag fick paket hemifrån nu, kostade runt 200-300 tror jag för två kilo...så de är inte så jätte farligt :) tror de kostar runt 20 dollar att skicka härifrån :)

2009-11-13 @ 03:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0