skål

jag va på fest igår, väldigt trevlig, pratade med en kille som har varit i göteborg och spelat fotboll. Alla va verkligen jätte trevliga. träffade krenares tvilling, kopior bara att hon hade gröna ögon. hon frågade mig "where are u from, and i said im from sweden, and she, ohh really? thats awsome im from America and i was like really? haha so funny"  dem e så roliga här hennes pojkvän kom senare och sa typ exakt lika dant. nu väntar jag på att babyn ska vakna sen ska jag nog åka till paula med babyn. jag och eva pratade om vad länder är kända för, hon sa att i tyskland säger dom att svenska tjejer är naturligt vackra och modemedvetna. ville bara skariva lite kort, händer inte så mkt mer idag. bara greys och private:)
lots of love!!!!



Kommentarer
Postat av: krenare

SEPELLINAA. ahahahah hur är det med dig Sara?

2009-11-11 @ 00:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0