nyheter från americat!!

det finns inte creame frech här !! usa är blan dom största länderna och har inte creame frech, dom vet inte vad det e förnågot. så jag får använda mig av gräddfil istället vilket inte e samma sak.
Men, dom har däremot fejk svensk godis. har hittat godis som heter "swedish fish", den här sorten existerar inte i sverige. när jag berättade det blev dom förvånade. och, jag saknar svenskt kaffe enormt mkt, svenskt bröd, svenskt vatten, maten allt. dem har ost på allt så jag e även trött på att bara äta sallad typ för ost e inte riktigt min grej.

denna veckan har varit väldigt känslosam, har varit jobbigt. jag hoppas allt kommer flyta på och bli bättre snart. det är bra jag menar inte att jag har det dåligt, min familj e underbar mina kompisar e jättebra men ändå kan man känna sig lite ensam utan er där hemma, men tror bara det e en period just nu hoppas jag iaf.

denna helgen ska jag bara försöka ta hand om mig själv, klippa håret, göra naglarna och shoppa. men igentligen känner jag att jag behöver komma iväg över en helg snart. hade vatt så skönt allvarligt.
jag ska börja laga mat nu när jag får mitt kredit kort, så maila recept till mig snälla för vet inte riktigt vad jag ska laga. och mamma och pappa kan ni skicka saffran till mig,. vet det låter konstigt men behöver det för jag måste känna lite hemkänsla i jul. inte långt kvar till thanksgiving nu. hoppas det blir lika underbart som halloween.
nu slocknar mina ögon. adjö!

Kommentarer
Postat av: alexandra

kan du skicka ditt nummer till mej igen?:D har du verizon förresten?:)

2009-11-05 @ 00:26:10
Postat av: saraethoren

kan maila till dig, nej jag har sprint:P why?

2009-11-05 @ 08:22:25
Postat av: Pauline

du vet att jag alltid finns om du behöver prata! Älskar och saknar dig jääääätteee mkkt!! <3<3

2009-11-05 @ 20:40:23
Postat av: petra

du är så duktigt gumman! kämpa på:)

2009-11-09 @ 12:00:47
URL: http://ppetraa.blogg.se/
Postat av: vicki

Tänk på att alla typ flyttar från halmstad just nu så de finns inte så jätte mycket att komma hem till liksom. Känns tomt här så ta vara på tiden där och se fram emot våra reunion vi ska ha ska ha när allaaa kommer hem:D fatta skojjjsigt ÄLSKAR DEJ (L) (L) Och saknar dej otroligt mycket

2009-11-09 @ 21:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0