JCPenny

igår va jag och hämta upp mina boots som jag beställde i söndags, när jag kom hem upptäckte jag att de va inga boots det va nike skor. så jag ringde idag dem bad om ursäkt så nu måste jag åka dit igen för att lämna dessa skorna och beställa om på nytt. och det betyder att jag måste väcka babyn. så de får nog bli att åka dit senare för min lilla plutt behöver sova. hon e dså trött, hon väcker som bara den och har 4 tänter påväg samtidigt. stackars min skatt. vi hade iaf världes mysigaste morgon, hon hade ett stort leende på läpparna när jag kom in i morse sen åt vi frukost som hamnade över hela henne som vanligt så vi tog ett bad. åhh hon e så söt.
imon blir det new moon med Amie :D och ikväll har vi Greys Anatomy och Private Practis night :D:D älskar dem kvällarna och stunderna aatt tillbringa tid med henne, saknar bara att göra det med Anna som vi brukade. men detta är bra med :D




I Love You Miss Lily!

Kommentarer
Postat av: Melanie - svar på kommentar

Hejsan! Jag måste tyvärr medge att jag inte riktigt kan koppla varifrån jag sett dig innan. Du känns bekant, men jag kan inte riktigt minnas.. Du får mer än gärna upplysa mig :] Tack så mycket för din kommentar. Sköt om dig också.

2009-11-19 @ 23:37:00
URL: http://mammahjartapappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0