Happy Thanksgiving!

idag är det då thanksgiving i staterna! änsålänge har det varit underbart. gick upp halv 9 idag åt frukost, sen kollade vi på en parad från new york som dom har varje år:D roligt. känns lite som jul faktisk. nu lagar alla mat. hjälpte till med kalkonen igår att marinera den så nu vet jag hur man gör :D
här i Atlanta är det varmare än i indy! behöver inte ens ha jacka på sig. jättehärligt! snart måste man börja med julhandel. folk har börjat pynta här. julgranar kom upp förra veckan inte hos oss tack och lov. men på byggnadet. lampor är uppe. det är jätte häftigt. ska ta foto på down town när jag kommer hem:) hoppas alla har det bra därhemma. saknar er!

Kommentarer
Postat av: Malin

SKönt att slippa gå med jacka. Låter underbart. Här hemma gör de inget annat än o regnar:S

2009-11-26 @ 19:30:02
Postat av: julijana nemeti

hej

jag blev jätte glad tack för kortet har det på kylskåpet är jätte stolt öveer dej.Skönt att det går bra för dej.

Tänker på dej.saknar dej.....

Love you baby

Kramisar

J

2009-11-26 @ 20:51:12
Postat av: Elle

hej sara! ville bara säga att jag följer din blogg och jag blir såå inspirerad och sugen att åka iväg jag med! verkar vara en sån himla chans o upplevelse o är jätteglad för din skull att du har fått de så bra! dina barn är ursöta o du är verkligen rätt person för mamma rollen. all lycka till dig i fortsättningen i USA. jag följer dig. vi ses <3 puss

2009-12-03 @ 22:55:19
Postat av: Robert Szasz

You go girl! :D

2009-12-16 @ 13:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0