gooooo colts!!

jag har en ny hobby!!! Amrikansk football:D:D idag såg jag den bästa matchen. mellan colts och New England. det var en väldigt viktig match är alltid det mellan dom för dom hatar typ varandra. indianapolis är vädigt känt för sport, särskillt football. colts har inte förlorat en enda match denna sesongen dem har vunnit många cuper. dem låg iaf under med 6p när det va 20 sekunder kvar vi trodde det va slut så tog dem sig igenom new england och gjorde en touch down :D som är värd 6p varje gång du har gjort en touch down får du försöka sparka bollen över målet som är värt 1p det gjorde dem så dem vann denna matchen med :D:D det är helt otroligt 20 sec. jag vill verkligen gå på finalen som är här i indy men va inne på nätet idag å kollade, 351 dollar för en biljett och då är det inte så bra platser. suck. men men får spara pengar :D:D försöka iaf. idag har jag beställt boots, over knee boots :D:D dem kommer på onsdag eller torsdag.
denna helgen har jag inte gjort mkt. tatt det lugnt. blir nog fest nästa helg :P
nattipuss



the kids make me soo happy!!


Kommentarer
Postat av: petra

Sååå söta barnen är!!!! helt underbara ju:D

jätteskoj och läsa om ditt liv i amerikat så uppdatera ofta:D pussar

2009-11-16 @ 11:52:49
URL: http://ppetraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0