bambi


LilY & John Stuart!

Idag körde jag nästan över Bambi, det va väldigt nära ca 1,5 meter. jag skakade i kroppen när jag fick ställa mig på bromsen, va ska dom ut i vägen och göra?? iaf har haft en jättefin dag, fint väder. va och shoppade med min baby, paula och hennes baby. det va två personer som trodde att bägge va mina barn :S dem är väldigt söta så jag tar det som en komplimang :)
idag berättade min host dad att ingen har fått så snabb nära relation till Mclean som jag:) Mclean hade sagt till sin farmor att det tog ett tag att vänja sig vid Faizeri (deras första AuPair) ett litet tag att vänja sig vid Eva (deras andra AuPair) men han visste första gången han träffade mig att han redan älskade mig. han e så söt.
mina pengar är faktiskt slut nu, så får hoppas mina bankomatkort kommer imon för har pengar på banken så man kan shoppa och gå till frissan. imon kommer städiskorna så vill inte vara hemma då, är jätte jobbigt, jag känner mig ivägen hela tiden men jag måste vara typ överallt för babyns skull. hmmmm men men. nu skriver jag nästan i sömen. gottennatten!!




skönheterna <3








My Sleeping Beauty <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Du ser ut att må bra i alla fall på bilden:D SKönt att höra. Saknar dig. Pusspuss älskling..

2009-11-17 @ 21:17:13
Postat av: Therese-Mamma till Nellie

Gud så söta barn :) Kram!

2009-11-19 @ 08:57:34
URL: http://nelliebellibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0